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Solution

Through the intregal solution we guide our client across the whole internationalization process. From the export department structuring to the achievement of regular sales in the target market abroad.

Analysis:

01

Detailed analysis of the internal weaknesses and strengths of the organization, with regards to the external threats and opportunities within the business background.

This analysis is a framework used to evaluate a company’s competitive position and to develop the strategic by assessesing internal and external factors, as well as current and future potential

Strategy:

02

After diagnosis , we define the strategy that will enable us to leverage detected opportunities.

World is big enough to provide opportunities at all levels. but we have to know where and when to go. And even this sounds like a long process and probalby uptopic, it is possible to increase the posibility to succeed if we determine the key points of the target market we are approaching to.

Implementation:

03

Detailed analysis of the internal weaknesses and strengths of the organization, with regards to the external
threats and opportunities within the business background.

This analysis is a framework used to evaluate a company’s competitive position and to develop the strategic by assessesing internal and external factors, as well as current and future potential

Follow up:

04

The aim of previous stages is to create a commercial relation ship, capable of generating a stable growth in medium/long basis.

We give importance to after sales service management as a loyalty technique. And it also let us have a sales feedback that lead us to perfection on our supply service.

01

Análisis:

Análisis detallado de las debilidades, y fortalezas internas de la empresa frente a las oportunidades y amenazas externas en lo que al entorno empresarial de la compañía se refiere.

Con este diagnóstico obtenemos la información que nos permitirá trazar una estrategia  para conseguir los objetivos comerciales, organizativos, productivos y financieros que se marquen.

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Estrategia:

Tras el diagnóstico , definimos la estrategia que nos permita aprovechar las oportunidades detectadas.

El mundo es suficientemente grande como para brindar oportunidades a todos los niveles. Hay que saber dónde y cuando llegar. Y aunque suene a proceso largo y utópico, es posible aumentar las posibilidades de exito si determinamos los puntos clave de los paises a los que nos dirigimos.

03

Implementación:

La teoría se aplica a la práctica. Iniciamos labores de prospección comercial en criterio de las fortalezas de la organización.

04

Seguimiento:

El objetivo de las tres fases previas es crear una relación comercial estable, capaz de generar un crecimiento estable a medio largo plazo. Damos mucha importancia al seguimiento postventa , como estrategia de fidelizacion de los clientes y para entender la reaccion del producto en el mercado, buscando siempre la perfeccion en el suministro.

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